HOME
 
Prezentare
About us
Redactia
Comisia de referenti stiintifici
Contact
Carti editate
structurate pe domenii [778]
Noutati editoriale
Oferta cartilor disponibile
Recomandari editoriale
Carti in pregatire
Dosar de presa
Evenimente
Biblioteca on-line
Servicii oferite
Oferta speciala
Caiete si auxiliare scolare [162]
Felicitari, Papetarie [60]
Vederi [22]
Concursuri
Cariera
Parteneri culturali
Birou de traduceri
Creatie publicitara
Tipografia
Retea de difuzare
Librariile Sedcom Libris
www.sedcom.ro
PRODART media
Studio de Inregistrari si
Casa de Productie
(acreditata O.R.D.A.)
Targul International de Carte LIBREX
Organizatia Patronala
AGORA

Cauta   Dupa
Comenzi prin e-mail: redactia@editurasedcomlibris.ro

[ Inapoi ]
Marketing. Principii, practici, orizonturi
Autor:   Corneliu Munteanu (coord.), Emil Maxim, Constantin Sasu, Stefan Prutianu, Adriana Zait, Adriana Manolica, Tudor Jijie, Adrian Monoranu

ISBN :  978-973-670-409-3
Domeniu :  Marketing
Numar editie :  III
Numar pagini :  280
Format :  B5
Anul aparitiei :  2011
Pret: 29,00 lei
                       

In esenta, marketingul se reduce la o serie de principii si harry potter costumes o suma de instrumente. Principiile par a fi imuabile si ne place sa le numim spirit marketing. Instrumentele sunt supuse unui proces permanent de dezvoltare, adaptare si inovare. Utilizarea lor in diferite forme si combinatii ramane mereu la latitudinea marketerului. Cu alte cuvinte, a utiliza instrumente specifice nu inseamna intotdeauna a face marketing.. Mai important este sa actionezi in spiritul lui.

In ultima, ca si in prima instanta, a face marketing inseamna ca Maria Sa Clientul sa iasa din firma ta convins ca a facut o tranzactie excelenta, sa se fi simtit bine si, neaparat, sa fie animat de o puternica dorinta de a reveni.

Copyright © 2009 - 2014 Sedcom Libris - Editura | Protectia Consumatorilor - ANPC