HOME
 
Prezentare
About us
Redactia
Comisia de referenti stiintifici
Contact
Carti editate
structurate pe domenii [778]
Noutati editoriale
Oferta cartilor disponibile
Recomandari editoriale
Carti in pregatire
Dosar de presa
Evenimente
Biblioteca on-line
Servicii oferite
Oferta speciala
Caiete si auxiliare scolare [162]
Felicitari, Papetarie [60]
Vederi [22]
Concursuri
Cariera
Parteneri culturali
Birou de traduceri
Creatie publicitara
Tipografia
Retea de difuzare
Librariile Sedcom Libris
www.sedcom.ro
PRODART media
Studio de Inregistrari si
Casa de Productie
(acreditata O.R.D.A.)
Targul International de Carte LIBREX
Organizatia Patronala
AGORA

Cauta   Dupa
Comenzi prin e-mail: redactia@editurasedcomlibris.ro

[ Inapoi ]
Marketing, editia a II-a revazuta si imbunatatita
Autor:   Emil Maxim

ISBN :  973-8353-95-5
Domeniu :  Marketing
Numar editie :  II
Numar pagini :  358
Format :  B5
Anul aparitiei :  2003
Stoc epuizat
                       
Activitatile specifice marketingului sunt legate de dezvoltarea productiei de marfuri si intensificarea concurentei. Marketingul modern este insa creatia secolului XX si a cunoscut o evolutie spectaculoasa pe plan teoretic si in practica organizatiilor. Pentru a-si realiza obiectivele privind profitul, producatorii devin tot mai preocupati de adaptarea ofertei la cerintele consumatorului si de cresterea satisfactiilor acestora. Astfel, orientarea spre productie si produs este inlocuita treptat cu orientarea spre vanzari si apoi spre client.
Lucrarea este structurata pe urmatoarele capitole: Continutul si domeniile marketingului, Piata, Cercetarea de marketing, Comportamentul consumatorilor, Comportamentul cumparatorilor organizationali, Mixul de marketing, Produsul, Pretul, Promovarea, Fundamentarea strategiei de promovare, Distributia, Elemente de organizare, Previziune si planificare strategica in marketing.
Copyright © 2009 - 2014 Sedcom Libris - Editura | Protectia Consumatorilor - ANPC